Co robimy

Category: Przez Cały
17 lutego 2021

Zasoby informacyjne dla społeczności finansowej

Dyrektor Banku zobowiązuje się do przekazywania najbardziej aktualnych i odpowiednich pomysłów i informacji dyrektorowi generalnemu banku, prezesowi, prezesowi, przewodniczącym komitetów zarządu, dyrektorom zewnętrznym i pracownikom banku, którzy wspierają te stanowiska. Robimy to za pośrednictwem magazynu Bank Director , BankDirector.com, ekskluzywnych konferencji, różnych raportów badawczych, wszechstronnego programu członkowskiego i niezliczonych kanałów mediów społecznościowych.

Aby jak najlepiej wspierać niezwykle wpływową publiczność, dyrektor banku:

Publikuje Magazyn Dyrektora BankuJako jedno z najbardziej poczytnych i szanowanych magazynów w branży bankowej i usług finansowych, magazyn Bank Director koncentruje się na podstawowych kwestiach, które mają fundamentalne znaczenie dla dyrektora generalnego banku, zespołu kierownictwa wyższego szczebla, prezesa i niezależnych dyrektorów. Od 1991 roku nieprzerwanie wydajemy kwartalną wersję drukowaną magazynu Dyrektor Banku .

Hosts BankDirector.comDarmowy zasób online, BankDirector.com to bogata w treści, cyfrowa platforma. Zaprojektowana z myślą o potrzebach informacyjnych kierownictwa wyższego szczebla i członków zarządu, nasza witryna internetowa uzupełnia nasze publikacje i konferencje, udostępniając cenne treści dotyczące kwestii strategicznych i ładu korporacyjnego, wynagrodzeń dyrektorów i dyrektorów, komitetów audytu, zarządzania ryzykiem, trendów technologicznych, ubezpieczeń i kwestii prawnych inne krytyczne tematy, przed którymi stają dzisiejsi dyrektorzy i funkcjonariusze.

Organizuje konferencje specyficzne dla zarząduPrzez cały rok organizujemy różnorodne konferencje, wymiany partnerskie i programy szkoleniowe dla dyrektorów, których celem jest zwiększenie skuteczności dyrektorów. Nasza flagowa konferencja Acquire or Be Acquired jest powszechnie uznawana za najważniejsze wydarzenie w zakresie fuzji i przejęć w branży usług finansowych. Podobnie nasza coroczna konferencja Komisji ds. Audytu i Komisji ds. Ryzyka stała się programem, którego nie można przegapić dla dyrektorów finansowych, dyrektorów ds. Ryzyka, radców prawnych, przewodniczących i członków komitetów audytu oraz przewodniczących i członków komitetów ds. Ryzyka. Ponadto nasza konferencja Bank Compensation & Talent Conference była przeznaczona dla przewodniczących i członków komitetów ds. Wynagrodzeń banku, przewodniczących i członków komitetów zarządzających, a także dla kadry zarządzającej. Wreszcie, nasze wydarzenie Experience FinXTech koncentruje się na możliwościach dla instytucji, aby zwiększyć przychody, depozyty, markę,wielkość rynku i udział w rynku dzięki innowacjom i współpracy.

Tworzy roczne raporty z badańPrzez cały rok zasięgamy opinii urzędników i dyrektorów instytucji różnej wielkości w kwestiach takich jak technologia, fuzje i przejęcia, wynagrodzenia, ryzyko, rozwój i planowanie strategiczne. Nasza reputacja w zakresie wykwalifikowanych, niezależnych badań i analiz w połączeniu z relacjami z bankierami w całym kraju pozwala nam gromadzić niezrównane spostrzeżenia i informacje.

Oferuje kompleksowy program członkowskiW odpowiedzi na narastającą presję wywieraną na społeczność bankową, dyrektor banku oferuje zarządowi banku bieżący zbiór zasobów edukacyjnych. Ten program członkowski obejmuje konferencje Dyrektora Banku, subskrypcje magazynu Bank Director , FinXTech Connect, filmy szkoleniowe online i bibliotekę ekskluzywnych artykułów.

Angażuje się w media społecznościoweOd prywatnych grup na LinkedIn, które umożliwiają grupom rówieśniczym pozostanie w kontakcie w wirtualnym świecie, po udostępnienia na Twitterze, które zawierają linki do aktualnych problemów i tematów, które dotyczą kierownictwa banku, nasze wysiłki w mediach społecznościowych są zgodne z naszą filozofią publikowania treści i komentarzy do mężczyźni i kobiety kierują instytucjami finansowymi naszego kraju.

Aby uzyskać więcej informacji i poprosić o zestaw multimedialny, skontaktuj się z naszym menedżerem ds. Relacji z klientami.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy