Ulgi podatkowe związane z COVID-19 za płatny chorobowy i płatny urlop rodzinny: przegląd

Category: Pytania Dotyczące
17 lutego 2021

Więcej w aktualnościach

  • Tematy w wiadomościach
    • Ulga podatkowa od koronawirusa
      • Płatności za skutki gospodarcze
      • Informacje prasoweCentrum multimedialneUlgi podatkowe w sytuacjach katastrofReforma podatkowaAkt pierwszy podatnikaOszustwa podatkowe / alerty konsumenckieLuka podatkowaArkusze informacyjnePorady podatkowe IRSSubskrypcje e-wiadomościWytyczne IRSKontakty z mediamiOświadczenia i ogłoszenia IRSUstawa Families First Coronavirus Response Act („FFCRA), podpisana przez prezydenta Trumpa 18 marca 2020 r., Zapewnia małym i średnim pracodawcom zwrotne ulgi podatkowe, które zwracają im, dolar za dolara, koszty zapewnienia opłaconych chorych i rodzin pozostawić wynagrodzenie swoim pracownikom za urlopy związane z COVID-19.

        FFCRA zapewnia firmom zatrudniającym mniej niż 500 pracowników (zwanych w tych często zadawanych pytaniach „uprawnionymi pracodawcami) fundusze na zapewnienie pracownikom płatnego urlopu chorobowego, rodzinnego i medycznego z powodów związanych z COVID-19, ze względu na własne potrzeby zdrowotne pracownika opieka nad członkami rodziny. Pracownicy mogą otrzymać do 80 godzin płatnego zwolnienia chorobowego ze względu na własne potrzeby zdrowotne lub opiekę nad innymi oraz do dodatkowych dziesięciu tygodni płatnego urlopu rodzinnego na opiekę nad dzieckiem, którego szkoła lub miejsce opieki jest zamknięte lub osoba świadcząca opiekę nad dzieckiem jest zamknięte lub niedostępne ze względu na środki ostrożności dotyczące COVID-19. FFCRA pokrywa koszty tego płatnego urlopu, zapewniając małym przedsiębiorstwom zwrotne ulgi podatkowe. Niektóre osoby samozatrudnione w podobnych okolicznościach mają prawo do podobnych kredytów.

        Aby uzyskać bardziej szczegółowy przegląd przepisów, zobacz Omówienie ulg podatkowych związanych z COVID-19 dla małych i średnich firm, poniżej.

        Aby zapoznać się z często zadawanymi pytaniami, zobacz Często zadawane pytania dotyczące informacji ogólnych oraz sekcje, które następują. Najczęściej zadawane pytania zostaną zaktualizowane w celu uwzględnienia zmian w prawie lub dodatkowych pytań w miarę ich pojawiania się.

        Przegląd ulg podatkowych związanych z COVID-19 dla małych i średnich firm

        FFCRA wymaga od pracodawców zapewnienia płatnego urlopu na podstawie dwóch odrębnych przepisów: (i) ustawy o nadzwyczajnych płatnych zwolnieniach chorobowych (EPSLA), która uprawnia pracowników do maksymalnie 80 godzin płatnego zwolnienia chorobowego, gdy nie są oni w stanie pracować z pewnych powodów związanych z COVID -19 oraz (ii) ustawa o przedłużeniu urlopu rodzinnego i zdrowotnego w nagłych wypadkach (Rozszerzona FMLA), która uprawnia pracowników do niektórych płatnych urlopów rodzinnych i medycznych. FFCRA stanowi, że pracodawcy podlegający wymogom EPSLA i Expanded FMLA mają prawo do w pełni podlegających zwrotowi ulg podatkowych na pokrycie kosztów urlopu wymaganego do zapłacenia za te okresy, w których pracownicy są niezdolni do pracy (które ze względów tych zasad obejmuje telepracę). Niektóre osoby prowadzące działalność na własny rachunek w podobnych okolicznościach mają prawo do podobnych kredytów.

        Poniższa sekcja zawiera przegląd przepisów FFCRA podlegających zwrotowi ulg podatkowych, a poniższe często zadawane pytania zawierają bardziej szczegółowe informacje dotyczące wymagań, ograniczeń i stosowania płatnych kredytów urlopowych. Wydział ds. Wynagrodzeń i godzin pracy Departamentu Pracy (DOL) administruje EPSLA i rozszerzoną FMLA i opublikował często zadawane pytania i istotne informacje na temat wymogów płatnego urlopu w ustawie Departamentu Pracy o Pierwszym Koronawirusie: Pytania i odpowiedzi.

        Uprawnieni Pracodawcy są uprawnieni do zwrotnych ulg podatkowych na wynagrodzenie za kwalifikowane zwolnienie chorobowe i wynagrodzenie za kwalifikowane urlopy rodzinne (łącznie „kwalifikowane wynagrodzenie za urlop), zgodnie z odpowiednio sekcjami 7001 i 7003 FFCRA. Te ulgi podatkowe są powiększane o kwalifikujące się wydatki planu zdrowotnego, które można przypisać do kwalifikowanego urlopu wypoczynkowego, oraz udział Uprawnionego Pracodawcy w podatku Medicare od kwalifikowanego urlopu. Uprawnionymi pracodawcami są firmy i organizacje zwolnione z podatku zatrudniające mniej niż 500 pracowników, które są zobowiązane do zapewnienia płatnego zwolnienia chorobowego na mocy EPSLA oraz do zapewnienia płatnego urlopu rodzinnego w ramach rozszerzonej FMLA (należy pamiętać, że chociaż FFCRA wymaga, aby większość pracodawców państwowych zapewniała płatny urlop, nie uprawnia tych pracodawców rządowych do ulg podatkowych za ten urlop). Aby uzyskać więcej informacji na temat Uprawnionych Pracodawców,zobacz Jacy pracodawcy mogą ubiegać się o ulgi podatkowe? Zgodnie z sekcjami 7002 i 7004 FFCRA osoby samozatrudnione są uprawnione do równoważnych kredytów w oparciu o podobne okoliczności, w których dana osoba jest niezdolna do pracy. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak osoby samozatrudnione mogą ubiegać się o kredyty, zobacz Postanowienia szczegółowe dotyczące osób samozatrudnionych. Ulgi podatkowe podlegające zwrotowi mają zastosowanie do kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i kwalifikowanego urlopu rodzinnego wypłacanego za określone okresy niezdolności do pracy, jak opisano poniżej, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. Do 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres służy do określania kwot odpowiadających za kwalifikowane zwolnienia chorobowe i ekwiwalenty kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.osoby samozatrudnione są uprawnione do równoważnych kredytów w podobnych okolicznościach, w których dana osoba jest niezdolna do pracy. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak osoby samozatrudnione mogą ubiegać się o kredyty, zobacz Postanowienia szczegółowe dotyczące osób samozatrudnionych. Ulgi podatkowe podlegające zwrotowi mają zastosowanie do kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i kwalifikowanego urlopu rodzinnego wypłacanego za określone okresy niezdolności do pracy, jak opisano poniżej, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. Do 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres służy do określania kwot odpowiadających za kwalifikowane zwolnienia chorobowe i ekwiwalenty kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.osoby samozatrudnione są uprawnione do równoważnych kredytów w podobnych okolicznościach, w których dana osoba jest niezdolna do pracy. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak osoby samozatrudnione mogą ubiegać się o kredyty, zobacz Postanowienia szczegółowe dotyczące osób samozatrudnionych. Ulgi podatkowe podlegające zwrotowi mają zastosowanie do kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i kwalifikowanego urlopu rodzinnego wypłacanego za określone okresy niezdolności do pracy, jak opisano poniżej, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. Do 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres służy do określania kwot odpowiadających za kwalifikowane zwolnienia chorobowe i ekwiwalenty kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak osoby samozatrudnione mogą ubiegać się o kredyty, zobacz Postanowienia szczegółowe dotyczące osób samozatrudnionych. Ulgi podatkowe podlegające zwrotowi mają zastosowanie do kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i kwalifikowanego urlopu rodzinnego wypłacanego za określone okresy niezdolności do pracy, jak opisano poniżej, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. Do 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres służy do określania kwot odpowiadających za kwalifikowane zwolnienia chorobowe i ekwiwalenty kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak osoby samozatrudnione mogą ubiegać się o kredyty, zobacz Postanowienia szczegółowe dotyczące osób samozatrudnionych. Ulgi podatkowe podlegające zwrotowi mają zastosowanie do kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i kwalifikowanego urlopu rodzinnego wypłacanego za określone okresy niezdolności do pracy, jak opisano poniżej, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. Do 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres służy do określania kwot odpowiadających za kwalifikowane zwolnienia chorobowe i ekwiwalenty kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.w okresie rozpoczynającym się 1 kwietnia 2020 r. i kończącym się 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres jest stosowany do ustalenia wysokości kredytów na kwoty ekwiwalentu kwalifikowanego urlopu chorobowego i kwoty ekwiwalentu kwalifikowanego urlopu rodzinnego dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.w okresie rozpoczynającym się 1 kwietnia 2020 r. i kończącym się 31 grudnia 2020 r. Ten sam okres jest stosowany do określenia wysokości kredytów na kwoty ekwiwalentów kwalifikowanych zwolnień chorobowych i ekwiwalentów kwalifikowanych urlopów rodzinnych dla niektórych osób prowadzących działalność na własny rachunek.

        Omówienie płatnego zwolnienia chorobowego podlegającego zwrotowi

        EPSLA nakłada na Uprawnionych Pracodawców obowiązek zapewnienia pracownikom płatnego zwolnienia chorobowego, jeśli pracownik jest niezdolny do pracy (w tym telepracy) z następujących powodów:

        1. pracownik jest objęty federalnym, stanowym lub lokalnym nakazem kwarantanny lub izolacji w związku z COVID-19;
        2. pracownik został poinformowany przez pracownika służby zdrowia o poddaniu się kwarantannie ze względu na obawy związane z COVID-19;pracownik ma objawy COVID-19 i szuka diagnozy medycznej;pracownik opiekuje się osobą, która została objęta federalnym, stanowym lub lokalnym nakazem kwarantanny lub izolacji w związku z COVID-19 lub została poinformowana przez świadczeniodawcę o poddaniu się kwarantannie z powodu obaw związanych z COVID-19pracownik opiekuje się dzieckiem takiego pracownika, jeżeli szkoła lub placówka opieki nad dzieckiem została zamknięta, albo opiekun takiego dziecka jest niedostępny ze względu na środki ostrożności związane z COVID – 19;pracownik cierpi na inny zasadniczo podobny stan określony przez Departament Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych.Pracownikowi niezdolnemu do pracy z przyczyn związanych z okolicznością COVID-19 opisaną w (1), (2) lub (3) powyżej przysługuje płatny urlop chorobowy do 2 tygodni (do 80 godzin) u pracownika zwykła stawka wynagrodzenia lub, jeśli jest wyższa, federalna płaca minimalna lub jakakolwiek obowiązująca płaca minimalna stanowa lub lokalna, do 511 USD dziennie i 5110 USD łącznie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jaka jest stawka wynagrodzenia za kwalifikowane wynagrodzenie za zwolnienie chorobowe, jeśli pracownik nie jest w stanie pracować z powodu własnych potrzeb zdrowotnych?

          Pracownikowi niezdolnemu do pracy ze względu na okoliczność COVID-19 opisaną w (4), (5) lub (6) powyżej przysługuje płatny urlop chorobowy do dwóch tygodni (do 80 godzin) w 2/3 regularna stawka wynagrodzenia pracownika lub, jeśli jest wyższa, federalna płaca minimalna lub jakakolwiek obowiązująca płaca minimalna stanowa lub lokalna, do 200 USD dziennie i 2000 USD łącznie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jaka jest stawka wynagrodzenia za kwalifikowane zwolnienie chorobowe, jeśli pracownik nie jest w stanie pracować, ponieważ musi opiekować się innymi?

          Uprawniony Pracodawca jest uprawniony do pełnej refundacji ulgi podatkowej w wysokości wymaganego płatnego zwolnienia chorobowego. Ta ulga podatkowa obejmuje również część podatku Medicare nałożonego na te wynagrodzenia przez Uprawnionego pracodawcę oraz możliwy do podziału koszt utrzymania ubezpieczenia zdrowotnego pracownika w okresie zwolnienia chorobowego (wydatki kwalifikowanego ubezpieczenia zdrowotnego). Uprawniony Pracodawca nie jest obciążany częścią składki na ubezpieczenie społeczne nakładaną na te wynagrodzenia przez pracodawcę. (Uprawnieni pracodawcy podlegający ustawie o kolejowym podatku emerytalnym nie podlegają ani podatkowi na ubezpieczenie społeczne, ani podatkowi Medicare od kwalifikowanego wynagrodzenia chorobowego; w związku z tym nie otrzymują ulgi na podatek Medicare.

          Omówienie zwrotnego kredytu na płatny urlop rodzinny

          Oprócz płatnego zwolnienia chorobowego, w ramach rozszerzonego FMLA, pracownik niezdolny do pracy (w tym telepracy) z powodu konieczności opieki nad dzieckiem, którego szkoła lub miejsce opieki jest nieczynne lub którego opiekun jest niedostępny z powodu COVID-19, jak opisano w (5) powyżej, jest uprawniony do płatnego urlopu rodzinnego i medycznego w wysokości dwóch trzecich regularnego wynagrodzenia pracownika, do 200 USD dziennie i 10 000 USD łącznie. Do kredytu rodzinnego można doliczyć do dziesięciu tygodni urlopu kwalifikującego. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Co obejmuje „wynagrodzenie za kwalifikowany urlop rodzinny?

          Uprawnionemu Pracodawcy przysługuje w pełni zwrotna ulga podatkowa w wysokości wymaganego płatnego urlopu rodzinnego i medycznego (kwalifikowane wynagrodzenie za urlop rodzinny). Ulga ta obejmuje również część podatku Medicare nałożonego na te wynagrodzenia przez Uprawnionego Pracodawcę oraz koszty utrzymania ubezpieczenia zdrowotnego pracownika w okresie urlopu rodzinnego (wydatki na kwalifikowany plan zdrowotny). Uprawniony Pracodawca nie jest obciążany częścią składki na ubezpieczenie społeczne nakładaną na te wynagrodzenia przez pracodawcę. (Uprawnieni pracodawcy podlegający ustawie o kolejowym podatku emerytalnym nie podlegają ani podatkowi na ubezpieczenie społeczne, ani podatkowi Medicare od kwalifikowanych wynagrodzeń za urlop rodzinny; w związku z tym nie otrzymują kredytu na podatek Medicare.) Aby uzyskać więcej informacji, zobacz W jaki sposób uprawniony Pracodawca określa wysokość kwalifikowanego wynagrodzenia za urlop rodzinny, który jest zobowiązany wypłacić?

          Wypłata zasiłku chorobowego i rodzinnego

          Uprawnieni Pracodawcy są uprawnieni do otrzymania kredytu w pełnej wysokości kwalifikowanego wynagrodzenia za zwolnienie chorobowe i kwalifikowanego urlopu rodzinnego, plus kwalifikowalne wydatki na ubezpieczenie zdrowotne oraz udział pracodawcy w podatku Medicare, płatnym za urlop w okresie rozpoczynającym się 1 kwietnia 2020 r., i kończący się 31 grudnia 2020 r. Ulga jest dozwolona w odniesieniu do podatków nakładanych na pracodawców zgodnie z sekcją 3111 (a) Kodeksu Podatkowego („Kodeks) (podatek od osób starszych, osób pozostających przy życiu i od osób niepełnosprawnych (podatek na ubezpieczenie społeczne) )) oraz sekcja 3221 (a) Kodeksu (stawka Tier 1 ustawy o podatku od emerytur w kolejnictwie) dotycząca wszystkich wynagrodzeń i odszkodowań wypłacanych wszystkim pracownikom. Jeśli kwota kredytu przekracza część tych federalnych podatków od zatrudnienia, jaką pracodawca jest obciążony, wówczas nadwyżka jest traktowana jako nadpłata i zwracana pracodawcy zgodnie z sekcjami 6402 (a) lub 6413 (a) Kodeksu.Kwalifikowane wynagrodzenie za zwolnienie chorobowe i kwalifikowane wynagrodzenie za urlop rodzinny nie podlegają podatkom nakładanym na pracodawców na mocy art. 3111 (a) i 3221 (a) Kodeksu, a pracodawcy (inni niż ci, którzy podlegają ustawie o kolejowych emeryturach) są uprawniony do dodatkowego kredytu na podatki nakładane na pracodawców, nałożonych na podstawie sekcji 3111 (b) Kodeksu (ubezpieczenie szpitalne (podatek Medicare)) od takich wynagrodzeń.

          Uprawnieni pracodawcy, którzy płacą kwalifikowane wynagrodzenie za urlop, będą mogli zatrzymać kwotę wszystkich federalnych podatków od zatrudnienia równą kwocie wypłaconego kwalifikowanego wynagrodzenia za urlop, plus kwalifikowalne wydatki z tytułu kwalifikowanego ubezpieczenia zdrowotnego oraz kwotę należnego od pracodawcy podatku Medicare nałożonego na tych pracowników. płace, zamiast wpłacać je do IRS. Federalne podatki od zatrudnienia, które są dostępne do zatrzymania przez Uprawnionych Pracodawców, obejmują federalne podatki dochodowe potrącane od pracowników, udział pracowników w składkach na ubezpieczenie społeczne i Medicare oraz udział pracodawcy w składkach na ubezpieczenie społeczne i Medicare w odniesieniu do wszystkich pracowników.

          Jeżeli federalne podatki od zatrudnienia, które mają zostać jeszcze zdeponowane, nie wystarczą na pokrycie kosztów kwalifikowanego urlopu uprawnionego pracodawcy, a także kosztów kwalifikowanego planu zdrowotnego, które można przypisać, oraz kwoty należnego przez pracodawcę podatku Medicare nałożonego na te wynagrodzenia, pracodawca będzie mógł złożyć wniosek o zaliczkę do IRS. IRS oczekuje, że rozpocznie przetwarzanie tych wniosków w kwietniu 2020 r.

          Uprawnieni pracodawcy ubiegający się o kredyty na wynagrodzenie za urlop kwalifikowany, a także wydatki na kwalifikowany plan zdrowotny i część podatków Medicare uprawnionego pracodawcy, muszą przechowywać zapisy i dokumentację związaną z urlopem każdego pracownika i uzasadniającą jego roszczenie, a także zachować formularze 941, Kwartalne federalne zeznanie podatkowe pracodawcy i 7200, Zaliczka z tytułu kredytów pracodawcy z tytułu COVID-19, a także wszelkie inne mające zastosowanie wnioski złożone do IRS wzywającego do kredytu.

          Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów ulg podatkowych i procedur otrzymywania płatności zaliczki, zobacz Jak ubiegać się o kredyty.

          Uprawnieni pracodawcy ubiegający się o kredyty na wynagrodzenie za urlop kwalifikowany, a także wydatki na kwalifikowany plan zdrowotny i część podatków Medicare uprawnionego pracodawcy, muszą przechowywać zapisy i dokumentację związaną z urlopem każdego pracownika i uzasadniającą jego roszczenie, a także zachować formularze 941, Kwartalne federalne zeznanie podatkowe pracodawcy i 7200, Zaliczka z tytułu kredytów pracodawcy z tytułu COVID-19, a także wszelkie inne mające zastosowanie wnioski złożone do IRS wzywającego do kredytu.

          Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów ulg podatkowych i procedur otrzymywania płatności zaliczki, zobacz Jak ubiegać się o kredyty.

          Ustalenie wysokości ulgi podatkowej z tytułu kwalifikowanego urlopu rodzinnego

          Ustawa o urlopach rodzinnych i zdrowotnych (FMLA) zasadniczo uprawnia pracowników objętych ubezpieczeniem do bezpłatnego urlopu chronionego pracą z określonych powodów rodzinnych i zdrowotnych. FFCRA zmieniła FMLA (te często zadawane pytania odnoszą się do tej części FFCRA jako „rozszerzoną FMLA), aby wymagać od Uprawnionego pracodawcy zapewnienia kwalifikowanego wynagrodzenia za urlop rodzinny, gdy pracownik nie jest w stanie pracować lub pracować zdalnie z powodu konieczności urlopu dziecko pracownika, jeżeli szkoła lub placówka dziecka została zamknięta albo opiekun dziecka jest nieobecny z przyczyn związanych z COVID-19.

          Określanie kwoty kwalifikowalnych wydatków w ramach planu opieki zdrowotnej

          „Kwalifikowane wydatki w ramach planu opieki zdrowotnej to kwoty zapłacone lub poniesione przez Uprawnionego pracodawcę w celu zapewnienia i utrzymania grupowego planu zdrowotnego (zgodnie z definicją w sekcji 5000 (b) (1) Kodeksu Podatkowego („Kodeks)), ale tylko w zakresie, w jakim kwoty te są wyłączone z dochodu brutto pracowników zgodnie z sekcją 106 (a) Kodeksu.

          Ogólnie rzecz biorąc, ulgi podatkowe z tytułu kwalifikowanego zwolnienia chorobowego i wynagrodzenia z tytułu kwalifikowanego urlopu rodzinnego są powiększane o wydatki z tytułu kwalifikowanego ubezpieczenia zdrowotnego, które można przypisać do każdego rodzaju kwalifikowanego wynagrodzenia za urlop. Kwalifikowane wydatki z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego są odpowiednio przypisywane do kwalifikowanego wynagrodzenia za zwolnienie chorobowe lub urlopu rodzinnego, jeżeli przydział jest dokonywany proporcjonalnie między pracowników objętych ubezpieczeniem (np. Średnia składka dla wszystkich pracowników objętych polisą) i proporcjonalnie na podstawie okresy ubezpieczenia (w stosunku do okresów urlopu, do których odnosi się takie wynagrodzenie).

  • We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy